Dagens;

Ibland blir jag irreterad hur folk beter sig.
Dom skaffar sig pojk/flickvän, dissar alla andra.
Men tänk om 1 år, när det kanske är slut mellan er?
Vem har du då kvar? Inte dina vänner iaf.
Visst, jag är en person som älskar att umgås med den personen jag tycker om.
Men jag gör fortfarande annat!
Men jag tycker dagens folk kan tänka efter, innan dom dissar alla och skiter i sina vänner.
Vänner ska man ha för livet, killar kommer och går (oftast).
Det finns många som håller ihop hela livet, men hallå?
Det är dagens ungdomar vi snackar om nu..

DÄRFÖR, ber jag alla att tänka efter innan ni slutar umgås med ALLA, för eran pojk/flickvän.

Vänner är väl också viktiga? Bara att ni inte håller på pussar och sånt med dom?
Vänskap är väl också underbart?
Din partner är inte det viktigaste..

Nu ska jag kika på film & hoppas att dagen imorgon blir bra.

Kommentarer
Postat av: danne

Sant..

2011-04-10 @ 22:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0