;

Hmm denna dag kan jag inte påstå är så bra.
Förutom att världens bästa Fanny, min tjockis..
Har åkt in på BB, ååh all lycka till till dig & er.
Kommer upp och hälsar på, så "lillasyster" får träffa Alexandra :D
Min kväll tillbringades med Amanda & Emelie.
Käka glass (a) .. Idag gick det bättre, blev konstigt IGEN.
Men inte lika som igår, så sket man väl i det ;)
Sen har jag och Amanda försökt på oss, en jäkla dans som ska vara klar om 6 veckor.
Gaah! Kommer ju döö!
Men iaf, imorgon får vi se om jag ska vara med en person eller om jag ska åka iväg till Hudik.
BB

Men nu ska jag lägga mig och kolla på tjejfilm & tröstäta toast och dricka oboy.

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0