;

Jag vill skriva en grej till mina äkta vänner.
Ni andra, ta fan inte åt er!

Ni är så mycket värda, för allt ni gör för mig.
Ni får mig på andra tankar och vill alltid ställa upp.
När jag mår som sämst, så är ni bara ett samtal bort & jag tackar er för det.
Jag vill aldrig mista er, som jag mister vissa andra.. Och jag tänker inte låta det ske heller.
Ni är det bästa som hänt mig & hoppas ni vet det.
Jag vet inte vart jag skulle tagit vägen utan er, jag skulle absolut inte sitta här jag sitter.
För vänskap & ett förtroende är väldigt stort och jag har ett stort förtroende till er.
Ni är bäst tjejer & killar. Tack för alla stöttningar!

Mamma, tack för vad du gör för mig. Du är bäst!
Utan dig är jag ingenting.. Även om jag säger saker jag som sårar dig,
Så älskar jag dig utav hela mitt hjärta.
Vi har en stark relation, mor&dotter.
Bra & dåliga dagar har vi alla, och vi måste sluta få ut det över varandra.
& det klarar vi mamma!! Jag älskar dig.


I love you Amanda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0