;

Hej bloggen :)
Gårdagen va jag på stan med Ida, på max och lite överallt.
På kvällen drog jag, Carro, Larra, Basse & Per till Söderhamn på in the club.
Kan ju inte säga att det va roligt, men det dög.
Efter det blev det Bollnäs och sen Alfta.
När vi kom till Alfta va ju festen över, så då drog vi hem igen.
Så jag åkte och sov med Missy och Kellie :) Mysiigt ju.
Idag har jag varit på långpromenad hela dagen, sen åkte jag till syster min.
Jag har färgat håret på henne och klippt hennes hår och sen färga jag håret på mig själv.
Missnöjd, för det blev så mörkt.. Men imorgon ska nog vi färga mer & klippa mer.
Jag älskar att hålla på med hår, så sjukt roligt. Förstår inte! ;o

Nu ska jag mysa ner mig i soffan med en hund och 2 barn.
Sover hos syster ikväll.
Hörs imorgon, hejdå!



bulgarien ♥
Ge mig utomlands, typ nyss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0