;

Tjena! :D

Dagen börja med att klockan 6 nån gång börja tvillingarna skrika, så bara att göra välling till dom.
Moa & Ronja vakna och sen tillslut Linn. Ungarna var överallt! :P
Inte lätt när det är svårt! ;) Men va skönt att få umgås med mina syskon.
Det är ett årsen vi va tsm nu, så underbart!
Efter det åkte jag och fyllde på mobilen och sen drog jag hem,
ut direkt igen typ, mötte Jessika & Moa.
Stekte en massa med dom, sen va jag med Fanny.
Sen kom Timmy och hämta mig, så åkte vi till Jontas och käka mjukglass! :D mums!
Vi gjorde lite annat också :) Trevligt trevligt!
Iaf, så efter det så gick jag, Fanny & bebis Alexandra ut och gick.
Nu är jag hemma och nyss duschat. Sköönt!
Ska stoppa något i magen, packa och plocka ihop på mitt rum nu.
Imorgon beger jag mig mot pappa i huvudstaden :)!
Så sista ni hör av mig förens på Torsdag eller Fredag! Om det inte går att blogga via mobilen nudå :)
Men hörs :D

Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0