Tjaa!!

Äntligen internet :D!

Har haft underbara dagar med mina älskade vänner.
Varit med Jessika och Carro dom flesta dagar nu och sen i förrgår så åkte jag och Linnea till henne.
Fixa oss till att bada tunna med roligt folk. Tog rääzzzer cykeln (tandem) haha, cykla ifrån Söräng till tunnan.
Vi kom dit vid 7 på kvällen sen 4 på morgonen så kom vi hem till Linnea igen.
GALEN KVÄLL!
Sen igår så blev det bara chill med Linnea och Jessika.
Träffa även Emelie Clefberg som jag inte träffat på typ hur länge som helst.
Fanny kom även förbi ett tag. Mys!
Sen så duscha linnea medans jag laga mat åt oss.
Hon och jag har nu mera blivet partners ;) haha! :D
Hennes kläder ligger lite överallt hos mig, hon har en tandborste hos oss + kallar hon hemma hos mig hemma :D
Söt!! 
Sen kom Jessika, då hoppa jag in i en dusch och sen blev det att gå till Miguels lägenhet för va hundvakt åt världens sötaste Kellie. Så köpte chips å dricka å mös ner oss och kika film osv.
Idag har jag och Linnea varit på stan, ridit och tjocka i oss lasange ;) muums!
Sen drog vi  till Jessika, så kom Fanny också. Så nu ligger vi i sängen och diggar musik!
Taggar inför imorgon. Ska bli K U N G!!

Nu kommer det massviss med bilder! ;)

jag och Elin i Stockholm.


min mumsiga svindyra glass på Hard rock cafe.


Jag och Elin i Stockholm.


Jag på k-lund. Mupp som vanligt.. ;)


Jag och Jessika, när vi gifte oss med toapapper. Haha!


Jag och Carro leker av oss lite. Sött!


Hmm.. Jag och Jessika lekte av oss antagligen ;D


Jag och min älskade bästavän!


Räääzzzer cykeln ;)


En riktigt galen kväll i tunnan! Som även får bli en avslutningsbild!

JAG KOM IN I BRÄCKE OCH JAG SKA FLYTTA!
JAG ÄR ÖÖÖÖVERLYCKLIG OCH LIVET LEKER!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0