;

Hellu everybody! (;
Har inte orkar blogga nånting på 2 dagar nu men ska ta igen det!
Gårdagen va jag i huvudstaden och lekte bort pengar.
Träffa även min pappa som jag inte sett på 1 år, ganska skönt!
Tog en lång pratstund med honom när vi promenera runt Stockholm.
Åkte hem och då kom älskling och sov med mig !
Idag vakna vi runt halv 11 tror jag , så låg jag och drog mig medans han kolla på tv osv.
MorgonApan :D
Men iaf så simma jag och Amanda 20 längder på en halv timme. Duktigt! ;)
Varit på stan med Hanna och Therese sen så kunna jag inte hålla fingrarna i styr..
Köpte en piercing, HANNAS FEL! :(
Nu är jag hemma och tänkte ta och lägga till lite bilder från Stockholm.

Jag & min go Amanda ;)

The strong biatches

yeah ;)

Tjejligan runt en vakt på slottet.. Haha!

mina älskade skor som jag köpte. Köpte mer grejer men orkar inte lägga upp dom.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0