;

Gårdagen är inget att ens snacka om tycker jag.
Världelöst förutom att man åt ute och sen sov med Timmy.
Idag får vi väl se vad som händer. Verkar vara ganska dött..

Kan ju iaf berätta min morgon, vakna av att Timmys väckarklocka börja ringa,
så låg vi och hade det mysigt och sen klev vi upp. Duscha, käka osv.
Nu har han åkt och jobbat och jag sitter här och små sjunger lite på Jay Smiths låtar.
Dom är väl underbara? Hans rööst.
Funderar på om jag ska ta en hemma lördag eller om man ska ut med nått folk ?!

/ I miss you, I miss us, You and me my brother. You have chose this life,
and I can't do anything.. I remember when we were little and we used to play
"nitendo"
We grew up and you walk the wrong way, I hate it, I really do!
I do not cry for what you have done, but what you can do. And I'm afraid!
Afraid to loose you in my life, you are a big part of my life and you have always been.
I love you, you are my blood and my family.
I wish you have chose the same way like me..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0