;

Hejhej!

Igår blev det att jag va med Fanny och Linnea och sen kom Timmy hem till mig.
Vi kolla på melodifestivalen och sen sov vi hos honom.
Jag och Timmy va bjuden på "kalas" , min systers dotter fyllde 8 år. Stooor flicka!
Det va tyvärr något som fattades.. Tråkigt nog..
Sen så skulle älskling springa på höghammar hallen, så följde med honom dit.
Nu sitter jag hemma och läser om ett hästprogram.
Wången PROFIL ISLANDSHÄST
Tänker kolla upp lite innan jag säger nånting.
Verkar vara ett bra ställe och något jag vill göra..
MEN , då måste jag flytta! ;o Mot Östersund.
Vill inte lämna allt.. Men nu ska jag fixa mat och sen ikväll kommer älskling hit
Sover med mig, för imorgon åker vi till sjukhuset i Gävle och snackar med min doktor.

Have a good day and a good night! (:


islandshäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0