;

Hejsan!

Dagen börja inte bra för mig, men jag kom upp iaf!
Vakna av att jag knappt kunde andas för min hals va tjock med slemm och sen näsan va igenteppt.
Men efter några extra starka halstabletter börja jag bli lite normal iaf, så drack varm oboy ;)
Muums, bästa saken på morgonkvisten bara sådär ibland.
Hade ju nationella idag och det gick skapligt bra tror jag (hoppas jag).
Fast brukar ju inte bli så när jag hoppas på saker, menmen!
Sen va jag på matte, sen sluta vi. Fett skönt! :)
Har spelat lite kort med några sköna männsikor och fick ett väldigt bra samtal.
Ett samtal som gjort min dag. ÅÅH! :)
Sen gick jag hemåt och nu sitter jag här och ska duuscha. Sköönt!
Får se vad som händer senare :) mjaa puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0