;

Tjena!
Dagen börja med att jag tog mig en sovmorgon. Skönt!
Sen fixa jag mig lite osv. Inte ofta jag fixar mig till skolan längre.
Så varit på väg flera gånger att klia mig i ögat ;) Inte bra!
Varit med Fanny och Carina, handlat till Fannys rum.
Sen åkte vi hem till dom och käka å kolla tv.
Älskling kom och jag och han har legat och kollat på film nu, gjorde vi även igår kväll.
Men nu skulle han hem och äta, så passar på att ta ut min blogg tid :D
Snart kommer han och då ska vi fortsätta kolla på film. Mysiigt :)
Vill även berätta lite att jag SKA operera min rygg något tag framöver,
Inte fått reda på nånting om operationen än, så bara att vänta & vänta!
Men jag blev så glad över att min pappa ringde och sa att han vela vara med då. Det va mitt samtal igår!
Dagens bästa tillfälle, så himla underbart! :')
Så nu ska jag ta och göra varm oboy och kanske göra mig en liten hamburgare ? Hmm.. Låter gott!
Men ha det såå bra så kanske vi hörs mer ikväll, men imorgon hörs vi va? ;)
xoxo gossip girl - haha näärå. kände för att driva.
Men bild kommer på dagen outfit :




En bild på mig och min kärlek!


pusss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0