;

Godmorgon!
Vakna med världens bästa imorse.
Jag känner mig så trött idag, men ändå vill jag göra något!
Hjälp, jag är rastlös! :o
Älskling åkte vid halv 11 imorse, för han skulle till Gävle.
Tråkigt :(.. Så har legat och degat framför tv med en film nu.
Men är så sjukt godis sugen , så har typ käkat upp allting som finns här hemma..
Haha det är då inte bra, men iaf.. :)
Vill ta det lungt idag,
känner mig att en godispåse , cola och en Linnea skulle sitta bra framför filmer hela dagen :D
Blev inga bilder från igår förutom typ 2 för min del, dom kommer senare :)
För ett inlägg senare kommer med kvällen igår! :)

& till min älskade Timmy, tack för en sjukt underbar mysig kväll igår.
Max kanske inte va så romatiskt men jag fick vara med han.
+ att han gilla min masage :D vi hade tända ljus & musik i bakrunden.
Åååh så mys! :) I love you

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0