;

Godmorgon på er!
Tänkte berätta lite om gårdagen. (kvällen)
Sofia kom hit och då satt vi och snacka lite osv.
Sen starta vi film och sen drog vi över till grannen Johan.
Satt där en timme, kom iaf hem halv 1 tror jag.
När vi kom hem, så starta vi igång filmen igen, där vi avsluta den.
Sen bädda vi och sen la vi oss och snacka lite, smsa med min älskling och sen sov vi.
Idag vakna man och nyss käkat frukost, så nu ligger dom med mobilerna och nördar
Och jag sitter här och skriver om gårdagen :) nice va? (;
Idag ska jag mysa med älskling. Han åker tyvärr till Stockholm imorgon..
Suger, vem ska jag då ha min alla hjärtans dag med? :(

Hörs sen :) Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0