;

Glad alla hjärtans dag!
Dagen för mig har inte varit så full med kärlek, för min kärlek är inte hemma :(
Men fått gjort massa annat roligt ist, film & mysprat!
Kom nyss hem ifrån Jessika och gud så skönt det varit och bara fått varit.
Känt att man inte är ensam med alla problem osv.
Men funderar på att gå och lägga mig och invänta en segis som ska ringa.


Bild på oss för det är ju alla♥dag idag.


Vad är egentligen en kärlek för mig ?
Det är ju ingen lek, utan det är vad man vill få den till.
Jag vill leva med kärlek, min kärlek Timmy.
Jag känner att det är vad som får mig att må bra här i världen.
Timmy, du anar inte hur mycket jag försöker för dig,
hur mycket jag vill för dig. Men jag kan inte göra allt!
Jag vill kunna vara starkare och kunna kämpa mer för oss,
Men jag gör så gott jag kan och jag hoppas det räcker.
Jag älskar dig darling och du är som solsken i mörkret för mig.
Jag ber dig , stanna med mig! Jag är rädd , så rädd om dig.

Baby, I love you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0