;

Gokväll '
Idag drog jag till skolan och har även simmat!
Simma 21 längder med Lina. Så sjukt skönt.
Sen efter skolan hängde jag med Elin hem, prata på massa!
Haha ett gott skatt, sen kom Johanna sen drog vi ner till gårn.
Alla undra vad jag gjorde där, första gången jag är där typ :P ..
Men va riktigt trevlig, förutom vissa personer som va där, BIATCH!
HAHA! Men alla är väl olika, right? ;)
Iaf så är jag hemma efter en trevlig dag, med trevligt folk.
Nu ska jag göra lite innan sängdags.
Men måste skriva lite här innan också om riktigt konstigt folk .. :P

Är det bara jag som funderar på vad folk tänker med när dom verkligen ÄLSKAR sig själva,
att se sig själv i speglen och dansa och typ strippa när alla ser på och bara njuter?!
Njuter av sin egna dans? Asso jag tyckr det är lite skratt retande.. Kanske för att jag har väldigt dåligt självförtroende, men ändåå?? Haha.. Såg det idag, i en dans sal där det va fullt med folk och då står det en tjej och visar hela magen för sig själv och typ dansar som en galning :S och den andra bruden stod och slicka sig runt läpparna för sig själv och bara kolla in sig själv HELA tiden! Haha förlåt, men jag stör mig väldigt mycket..
Tycker man inte gör så , Om man kanske inte är på fjortis tranan då typ :O ? Eller har jag fel ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0