;

Heej!
Dagen har gått till att jag vakna med älskling och sen somna jag om, så kom lite sent.
Men sen gick jag på engelskan och sen hade jag en tid med Syon och nu har jag sökt skola :D

Val 1 : Frisör Bräcke
Val 2 : Nytorp Häst Arbrå
Val 3 : Hotell & Turism Bollnäs
Val 4 : Wången Häst/Trav

Nu är det bara att hålla tummarna för betyg i matte & att jag kommer in !
Åååh nyfiken , så nu får det gärna bli April!! ;)
Men iaf, så snacka jag med Johanna idag på lunchen och hon försöker få med mig på tranan..
Men jag vet inte om jag känner för det, haha. Fast det är väl bättre än att bara sitta hemma :) ?
Men vi får se hur det blir med det, sen ska jag till baby ikväll/natt så ska jag få sova med honom igen :D
Jag ba älskaaar det!
Hörs mer ikväll eller imorgon.
Pusss
(ingen bild idag, är inne på mammas)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0