;

Hej!
Har inte haft den tid att blogga.
Varit med min lilla älskling, typ degat hela dagarna.

Fredags va det tranan, lätt värt att gå dit och driva lite :D
Sen sov jag hos min gopojk!

Lördag va jag med älskling, myspys :D Bästa som finns.
Vi baka, kolla film och hade det allmänt bäst bara!

Söndag så dega vi framför tvn hela dagen, iaf jag (a)
Sen åkte vi hem till mig och käka lite osv, sen åkte han hem och jag drog till Kajza.
Haha fyfan tack Kajza för kvällen. Så klockren! ;)
Sov där och idag är det Måndag och det får bli en städmåndag , med mat och dusch + kanske film ?
Sköönt, en hemma dag. Ska försöka få bilderna från tranan så hörs vi :)

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0