;

A great day!

Idag har jag varit riktigt duktig, om jag får vara ärlig.
Som många antagligen vet så har jag skitet i skolan ett tag,
Så nu ska jag iväg på ett möte med rektorn osv.. Inte okej!
Men idag har jag jobbat så jag fick ont i handen, hihi.
Har missat massa med So och idag jobba jag ikapp, känns kanon!

Den känslan är väl underbar? När man känner att man har orken att fixa något man behöver.
När man fått sin tankeställare. Jag vill ju komma in på det jag sökt och då gäller det att försöka också!
Fight for what you want and don't give up.

Men iaf, så efter skolan va jag med Linnea på stan och fika lite, fixa naglar på Lottas på Linnea och sen självklart BIGGANS , det är väl Bollnäs paradis? ;)
Haha driver lite, men efter stan så har jag varit med älskling,
vi har duschat, (jag) har ätit mat, vi kolla på film , tände ljus och har myst på ! :D
Inatt sover jag själv, huset helt tomt :( craaazy!
Haha, lite tomt bara :) Men tänkte starta en film nu & lägga mig med yogurt och mysa.


Lite filmtips för en tråkig kväll :
Gullivers Travels
Burlesque
Narnia den sista filmen
You Again
Just Wright


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0