;

Hej :)
Va typ ledig idag. Skönt!
Johanna sov med mig igår och vi kolla på min älsklings film Burlesque.
3dje kvällen i rad jag ser den och kanske blir ikväll som kvällsfilm ? :)
Det är verkligen en toppen film som man aldrig tröttnar på. (Tycker jag)
Iaf så drog jag till skolan och hämta plugg och käka lite,
Sen blev det stan med Emelie, Simon och Larra.
Har varit i Trönö med Timmy, Kenny och Sofie, firat lille Tim som fyllde 1 år.
Men vi va lite sent ute, för han fyllde år för 3 veckor sen ;) haha!
Sitter nu hos min favorit och nu ska han träna och jag ska hänga med , sen äta, duscha och plugga!
Låter som en bra kväll va? :)

Bildlöst inlägg idag, eftersom det är pojkens data & han har nog inga bilder som passar in på bloggen tror jag :P
& nu ska jag dra. Så ha det bra !
Hörs :D puss 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0