;

Tjena!
Får väl ta ut min tråkighet på bloggen då.
Har väldigt tråkigt och bara sitter och väntar på min fulla pojkvän som inte ens kan stava! -.-
Men iaf, så har jag varit med älskling, Ida och Alle idag och spelat monopol & sen har jag varit med Ida
Vi kollade på film, sen drog jag till Marcus och Jessika, vi busa på lite sen drog vi till Jonas.
Nu sitter jag här och döör av tråkighet! BLÄ!
Hoppas på att Timmy tröttnar och längtar efter mig snart! :)
Fast kommer väl få sitta här till 2 -.-
Aja, nu ska jag inte ta ut allting här ;) .. Kan berätta att jag är bääst på Mario Kart.
& att jag har nackspärr typ, svindrygt..
& Nöter en låt som heter : Ellie Goulding - Your song
Lyssnat om och om på den nu i över en halvtimme! (a)
Have a good sleepytime. Bye :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0