Känslor ;

Ibland, ni vet när allting verkligen känns världelöst ?
Man känner att man inte har den orken att vara glad och den orken att kämpa för nånting bra?
Just nu ligger det i topp för mig, allting är bara skit och jag känner att jag inte orkar längre.
Vad jag än försöker med , går det åt helvete!
Tillslut orkar man inte, och ingen som förstår heller.
Många säger " finns " , men när man behöver dom , finns dom inte där.
Man har tro på vissa personer, dom vänder en ryggen och även fast man inte gjort någonting så är allt ändå fel.
Tur att man ungefär vet vilka man kan vända sig till, för en efter en märker man vilka falska personer man har i sin omgivning.
Jag är slut och trött, less och förbannad, Ont och inget av detta blir bättre av detta som händer runt omkring mig hela tiden.
Jag ska bli en tyst person, hur ledsen och hur arg jag än är, ska jag hålla min käft.
Då verkar allting bli perfekt!!
Men förstår inte riktigt varför ändå? Alla vet att när jag är sur, är jag sur.
Är jag ledsen, är jag ledsen.. Inget jag kan rå för.

Bara acceptera att jag inte kan vara det längre!

Kommentarer
Postat av: sofia

finns här amanda, även om vi inte pratar och träffas längre, så finns jag här om du behöver någon att prata med <3

2011-02-03 @ 21:58:13
URL: http://fiiianjohansson.blogg.se/
Postat av: iiidaa

du Amanda, jag bryr mig om dig, och du VET att jag finns för dig! det jag sa på msn var för DIN skull, så du skulle förstå att ibland gör du felm, och allt är inte hans fel! Att du borde lugna ner dig och inte ta ut allting på honom! Jag sa det för DIN skull för jag VILL att ni ska vara tillsammans för jag gillar dig och jag tycker ni passar bra ihop. jag sa det för att du skulle förstå att man kan inte behandla den man älskar sådär hur länge som helst.

2011-02-04 @ 11:54:22
URL: http://idaputtonen.wordpress.com/
Postat av: kimberlyamanda.blogg.se

Ida, skrev du verkligen det för att du bryr dig? Det vet jag inte om jag kan tro riktigt på. Det du skrev om " du börjar fan bli värre än ***** " .. Det grät jag för hela dagen Ida. Du anar itne! Och eftersom du tror att vi tydligen "bråka" över vad du höll på skriva om på msn, så trodde du fel! Jag va aldrig sur, jag hade huvudvärk och det sa jag till Timmy. Så lägg dig inte i när du inte har nån aning om nånting.

Jag försökte förklara för dig och vadå "behandla" ? Du vet väl inte allt Ida, eller hur?

Jag tar inte ut ALLTING på honom, men när han inte respekterar mig när jag är ledsen / sur , så blir det så. DET VET HAN !! Han ligger och håller på å verkligen vill få mig sur, vad ska jag göra då?

Bli glad eller? Nä dåså.

2011-02-05 @ 10:28:28
Postat av: iiidaa

Nehej men fortsätt bete dig som du gör då, jag vet inte ALLT, och det har jag inte sagt heller, jag vet det jag har sett och jag har sett hur du beter dig mot honom och jag har sett att du blir sur för minsta lilla grej!

Bli glad? eh har jag sagt det? NEJ DÅSÅ!!!!!!



Men du! fortsätt bete dig som du gör och fortsätt behandla honom såhär, om du nu tycker att du inte gör något fel, så får vi se hur länge ni är tillsammans till, jag tror iallafall att han kommer tröttna på det JÄVLIGT snart iallafall, eftersom att det tog slut med henne, och han gjorde de även fast han älskade henne, varför skulle då du vara ett undantag!?



Du säger att han har ändrat dig och allt är så jävla underbart med honom, AH MEN VISA DET TILL HAN DÅ!!!! Du tar han för givet! Du tar för givet allting. Att ni ska vara med varandra varje dag och att ni ska prata med varandra hela tiden..



2011-02-05 @ 12:04:32
URL: http://idaputtonen.wordpress.com/
Postat av: kimberlyamanda.blogg.se

Men herregud, varför ens bryr du dig Ida?

Tar jag allting förgivet? Mh visst..

Ah kanske att man vill ha lite kontakt under dagen :S ööh , vafan är det för fel på det????

Jag förstår inte hur du orkar lägga ner energi på mig och timmy, helt ärligt ?! Jag har ett rent helvete just nu jag och jag och timmy har inte bråkat om det där som du tror. Så lägg dig inte i nånting mer Ida. Det är mitt och timmys problem och du gör det bara värre, okej ?

Jag följde med igår för att tänka på annat , du kanske inte märkte det, men jag va jävligt ledsen och jag vela inte ens träffa dig för vad du skrev Ida. Och allting du skriver nu, får det på mig , att det alltid är jag ( mitt fel) hela tiden. Jag vet det, men du har erkänt att killar är dåliga att erkänna sånt. Så ge bara upp!!!

2011-02-05 @ 12:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0