Kvälls inlägg ;

Jag kände att jag vela skriva lite innan läggdags ;)
Varit med Timmy som sagt idag och han åkte precis.
Sitter och äter massa halstabletter för min dåliga hals jag!
Men den har blivet grymt mkt bättre om man räknar bort hostan! :)
Vem orkar skolan imorgon då ? Inte jag , inte jag ...
Usch, tror vi har ett till nationellt prov då också, åh USCH!
Vill någon snäll person byta plats med mig ?

Men nu väntar jag på att Timmy är hemma så jag kan va säker på att han lever och så ;)
Jag undrar varför det blir så tomt utan honom ? Hmm..
Jag har även ett stoort problem, vad jag ska välja för program!?
Det här trodde jag inte skulle bli så svårt, eftersom jag tänkt länge på hotell/turism.
Men nä, jag vet inte längre! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0