Utgång!

Hej ! :)
En fredag , blir utgång.
Hoppas på en riktigt trevlig kväll eftersom det är en inflyttningsfest,
och jag får äntligen träffa min söta Emelie Clefberg + hennes Patrik ;)
Älskling och jag firar 8 månader idag :) hih!
Glad att jag har han, han som får mig lycklig.
Plus så hade jag nationella prov igår i Svenska, uppsats.
Gick skitbra tror jag. Jag skrev om kärlek, det är väl en sak jag kan iaf!
Så fick bli det. Sen va jag med Emelie Hansson hela dagen och tillbringa även natten där.
Idag har jag varit duktig. Jobbat lite hit och dit. Känns bra!
Så nu bara sitter jag och inväntar att tiden ska gå lite snabbare :)
Ska dra igång musik och sen blir det att plugga lite, städa litelite och fixa mig efter det!

Have it nice ;) Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0