;

Mitt första inlägg, ganska kul!
Har använt "Bloggplatsen" ett tag och den blev så tråkig..
Så jag ger ett förslag på denna blogg plats.

I min nya blogg tänker jag lägga ut om mitt liv, mina dagar, fester och tips på saker.
Bilder kommer ju självklart också! ;)

Tänkte att jag skriver lite om gårdagen när jag ändå bloggar,
Jag och älskling åkte och sola och sen blev det myskväll med Amanda & Fredrik.
Vi 4 kolla på någon sjukt dålig skräckfilm "My Little Eye"
Jag tyckte den va riktigt dålig, den handla om 5 personer som skulle få 1 miljon var om dom
va kvar i ett hus i 6 månader, huset är fullt i videokameror och allting blir skit konstigt..
Alla dör ! Värdelös film.
Sen kolla vi på "Linas kvällsbok" , den har man sett förr , men inte min älskling ;)
Sen åkte jag och Timmy hem och sov. Skönt!
Idag har jag ingen aning om vad som händer, sånt som märks :D
Amandaholmberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0