;

Hej igen!
Ja som sagt, jag skrev tidigare att vi fick se vad som hände ikväll.
Iaf så har jag bestämt mig för att följa med Timmy & Anna , till Malin och spela spel.
Nitendo, tror jag det va. Kan vara skönt det också.
Men jag känner mig inte på bästa humöret idag, men jag får knipa igen och vara så glad som möjligt!
Så nu tar jag mig en dusch efter en maträtt med mammi och ska tänka igenom lite saker,
Så kanske saker känns bättre, om man hoppas då.

Här kommer någon bild :)


Vet inte just vrf jag tog dessa bilder, men antar jag att jag får bra minnen av dom :)
& Bilden på glasögon Hanna är för att jag blir så himla glad av den, haha!
Ojoj, nu väntar duschen på mig. Kanske uppdaterar mer senare :)
♥Amandaholmberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0