;

Hej!
Idag blev det shopping med My och Linnea.
Tog först en fika på stan och sen köpte jag min klänning jag velat haft på JC ett tag.
Gick på stan och kolla runt en massa, gud vad det är REA på saker överallt. Love it!


Nu inväntas älskling , när han kommer ska vi ta en dusch och sen får vi se.
Jag är super sugen på något nyttigt.. Ananas :D satan va gott.
Men tänkte att jag skulle lägga ut ett tips på hår produkter.



1. Shampoo & balsam - Gliss (rosa) Super bra. Bara shampoot är skit bra för håret.
2. Gunry Hair repair - Super bra hår inpackning som jag använt sedan julafton.
Håret har växt ganska mycket på mig sen dess och mina toppar sen helt okej ut.
Så rekomenderar dessa produkter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0