;

Mysig kväll med världens bästa pojkvän!
Ananas och vindruvor. Muums!
Nu ska jag lägga mig och göra mina kuddar sällskap, dom ser ensamma ut :(
Godnatt gott folk. Hörs imorgon! :)



Åh tänk så kär man kan vara egentligen? Att en känsla kan vara så stark.
Känslan tar över allt. Man kan vara så olika under känslan..
Ibland kan allt kännas helt perfekt, allting flyter på. Livet leker..
Men som sagt har alla kärleks par sina brister och då känner man sig så hemsk.
Dålig känsla kan jag kalla det. Men om man verkligen älskar varandra,
så kvittar ju den dåliga känslan. Eller hur?
För mig iaf, för gud så jag ÄLSKAR min go pojk.



Kommentarer
Postat av: timmyboii

naw :) ""<3"". ja även fast vi bråkar så är det ingenting jämfört hur vi har det annars därför vi fortfarande håller ihop och kommer att göra i framtiden älskling, hoppas du inte ligger och spelar utan sover nu gumman ;). pusspuss <33 love you!

2011-01-26 @ 02:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0