;

Hejsan !

Idag blev det skola som vanligt.. Helt sjukt att man har blivit skoltrött på sån kort tid?
Man får tänka att det snart är över och att man har ett val att göra.
Jag har ju bestämt mig för vad jag ska gå efter jag slutat skolan.
Jag tänker gå Hotell & Turism i Bollnäs. Vad ska ni andra gå?
Men iaf så drog jag iväg och sola med baby och sen kom Jessika ner och vi drog runt på stan lite.
Måste bara berätta att när jag och Timmy köpte korv idag, en liten korv med bröd..
Då käka jag upp min på ungefär 2 minuter , och min pojkvän är väldigt seg på att äta..
Det tog över 6-7 minuter för honom :o Hahaha så gullig! ;)

Sen drog jag iväg med Emelie & Jossan och körde häst. Nu har jag duschat och sitter och njuter med en dricka.
MER Hallon-svartvinbär. Muums! ;)
Men vi hörs imorgon, nu ska jag ta och lägga mig i sängen tror jag.
Känner att det skulle sitta fint + med musik och spel på mobilen :D
Natti folket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0