;

Hej :)

Idag har jag lekt med Fanny och även varit i skolan.
Haha men det finns en liten mupp här i världen som sitter och kollar min blogg hela tiden..
Höll på skratta ihjäl mig när Koffe satt och sa exakt ALLT ungefär på min blogg!
Men iaf så har jag och Fanny varit på Framnäs och sen jysk.
Drog till gärdet och satt där och snacka en massa ;)
Även planerat lite mer om morgondagen, ska följa med älskling till hans kompis som har fest för gamla klassen.
Så blir där imorgon kväll. Trevligt! :)
Nu inväntas älskling , får vi se vad vi hittar på. Känner att jag inte orkar göra så mkt.
Ont i ryggen och klarar nästan ingenting. Blää!
Men här får ni iaf en bild och ni får ha en fortsatt trevlig kväll :)


jag älskar dig enormt mycket Timmy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0