;

Hej!
Nyss kommit hem efter en pratstund med Emelie.
Längesen nu, vi satt ute och bara prata på saker från jord till himmel.
Underbart rättare sagt!
Iaf så va jag på skolan, stan med Ida och vi kolla runt lite, fika och sola.
Skönt att man börjar få lite färg efter några solningar!
Efter det va vi på max med Kajza och sen drog jag hem, älskling kom och vi låg och prata lite.
Vi åkte till Adde & Jennie, käka osv. Sen skulle Timmy hem så då gick vi hemåt.
Lika tråkigt och tomt att lämna honom som varje gång :(
Men nu tänker jag sitta och ta det lugnt och tänka framåt för på Onsdag blir det Stockholm!
Sköönt! Får träffa min pappa som jag inte sett på snart ett år..
Så då får man se fram emot någonting.
Sitter och vill att min pojk ska komma hit och gosa med mig nuuu!!
Men ni får ha det bra ! :)


älskar dig sötnos!
♥ du är bäst och jag vill aldrig mista dig.
du är den som får mig att må bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0