Gårdagen :

Hejsan!
Gårdagen blev verkligen inte som vi planerat den.
Men hade trevligt tills en person inte kunna hålla sina armbågar i styr.
Kan iaf säga tack till Elin, Jessika, Carro, Kajza & Linnea. Ni gjorde min kväll!
Älskling och jag stanna hemma från trranan. La oss å sov ett tag. Skönt!
Käka och sen kika vi på film =)
Så blev inge skummande för mig, tyvärr.
Tycker dom på tranan har dålig koll!! Liksom.. Även fast dom vet att folk är yngre så får dom komma in?!
Så världelöst. Hade jag varit där, hade jag sagt till direkt!

Idag så vet jag inte riktigt vad som händer, älskling vill att jag följer med honom på någon fest.
Johan vill att jag kommer till Regnsjö och vad vill jag?
Jag vill vara med älskling, men pallar jag  med en hög fulla människor? Hmm...
Ska fundera lite, så får vi se vart kvällen slutar.
Jag måste iaf skriva att FAN vilka underbara vänner jag har.
Men vi hörs nog mer ikväll, annars hörs vi imorgon.

Just nu får ni bara 2 bilder från igår. Från Jessikas mobil.

Doggystile?


Johan, jag & älskling i bakrunden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0