Härlig dag :

Hejsan!
Vakna idag med mitt hjärta av att bådas telefoner ringde, haha illa.
Vi låg och drog oss , så klev vi upp vid typ halv 12. Käka frukost osv.
Sen åkte vi iväg med syster, Moa&Linn till Vevlunge och bada å sola.
Jag fick Moa att simma på djupa vattnet med mig ;) Duktig tjej!
Nyss  legat och pussas på mitt hjärta, sen åkte han.
Så nu ligger jag här, bloggar och lyssnar på Chris Medina - What are words.
Underbar låt. Man inser verkligen att kärlek är nog ett av det starkaste som finns på denna jord.

Iaf, så har jag inte bloggat på ett tag, så berättar lite om dom senaste dagarna..
Varit i Hudik med smurfarna, varit med älskling och bara levt livet!
Även ridit osv, imrogon blir det nog också ut på en ridtur. MYS!
Nu ligger jag och funderar på vad som händer ikväll.
Men nu ska ni få lite bilder :)









Bilderna säger allt!
Puss på Emelie, Hanna, Linnea och Timmy!
Ni är bevis på äkta vänner. Jag älskar er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0