Hemma ;

Hallå där!
Nyss ätit och ska städa undan en massa nu, inför imorgon.
Iaf så vakna jag vid 12 idag, så klev upp så va Elin redan vaken, så vi käka frukost.
Sen blev det att nörda vid datorerna och sen kom Sara, Hellsen och Albin.
Då blev det att spela Wii med Hellsen och Kewin. Dom spela typ emot mig.. :<
Haha, jaja jag vann 2 gånger och dom med. Sen gick jag ut och gosa lite med hästarna.
Sen kom Rahm och hämta mig, så kika på film i bilen ;) äre inte skönt dä?





Haha ja jag är nörd ;D + mina glasögon gör ju inte att jag ser mindre nörd ut ;)
Sen kom jag hem, så nu har jag ätit, träffat Emelie & Patrik och nu ska jag städa och invänta Timmy.
Med lite musik så går det att städa snabbt ;) haha! Musik är bäst.
Nu ska jag berätta lite om morgondagen..

Dagen kommer börja med att jag ska iväg och rida, sen kommer jag hem då blir det dusch sen kommer Elin.
Då ska vi invänta Jessika, Carro och Linnea. Sen vet jag inte om nån annan kommer? Men så kommer det säkert bli.
Sen blir det bus och sen... Då jävlar!! Då drar vi iväg till tranan, där vi ska skumma och skaka brudar! ;)


lånad googlebild

Men vi hörs mer imorgon antagligen! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0