Hos Elin :

Tjena! ;D
Sitter i Vallsta hos Elin och nyss färgat håret på henne. Mörk brun.
Är det någon som vill bli klippt? Hör av er.
Ska nog klippa upp Elins hår lite senare. Det är så kul att klippa!

Nu är fredagen nästan helt klar planerad. Ska bli så jäääkla kul!!
Taggar & taggar. Fina vänner hos mig förfestis och sen tranan för att skumma ner oss :D!
Sen sover Elin hos mig. Dagen efter blir det båtåkning och ring. Äre inte nice dä? ;)

Har inte så mycket mer att skriva nu, förutom att det blir en massa mys med Elin ikväll.
Saknat bruden som en toook!
Och imorgon hoppas jag att få träffa Emelie & Hanna. Aslängesen nu känns det som! :<
MINA smurfar! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0