I Stockholm ;

Hallå där!
Sitter i soffan nu med Elin och pappa, nyss varit och köpt en ny mobil och en bh.
Lyckad dag. Nu inväntas en stor fet god pizza och 5 kamp. Så nu ska jag och Elin spöa pappa ;)
Haha iaf, igår så spela vi biljard med bror, pappaa och Ellan. Vi tjejer vann såklart!
Efter det käka vi på Hard Rock Cafe, asgött!
Jag käka en kyklingsallad och till efterrätt käka jag glass. Min mage va gaanska svälld efter det.
Sen när vi kom hem blev det 2 filmer och sen sova.
Imorgon blir det shopping i högsta grad. Äre inte nice det? ;)
Behöver nya kläder i min garderob ;D hihihihih.
Men nu ska vi göra annat. Vi hörs säkert mer imorgon.





Nöjda flickor som trivs!

Måste skriva en sak..
Pappa : Jag ska också köpa en BH.
Jag&Elin : vadårå?
Pappa : Då ska jag ta hem en dejt och säga : Jag har bloggar!!

HAHAHAHAHAHAHAH SKÖN!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0