irreterad amanda :

Vad ledsen man blir när man märker saker som man inte trodde om vissa.

Jag är så sjukt irreterad just nu på vissa personer, helt sjukt hur folk beter sig!!
Varit så arg så jag har skakat, riktigt illa.
Att ens folk kan behandla en så som jag känner nu?!
Usch, vet fan inte vad jag ska göra längre.
Ska man behöva gömma sig och aldrig göra nått eller?
Suck...

iaf så har jag spelat tvspel med Lina ikväll.
Ätit världens äckligaste kladdkaka och varit väldigt arg.
SKOJ!!! -.- Sen funkar det inte att tanka hem nån film heller....
Som sagt, ARG AMANDA
Får bli lite bilder från dagarna ist.


Go Hanna när vi åkte båt och hon ring, när hon hade ramlat av ;) hah!


Jag & världens bästa vän. Fan vad jag älskar dig gumman! Ute på en båt tur till Orbaden.


Stek in the båt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0