känslor :

Jag känner hatet kryper genom hela mig. Jag vill bara skrika ut allt!
Jag har så mycket som jag skulle vilja säga er alla, men jag kan inte.
Jag håller det mesta inom mig, eller så skämtar jag om saker för att inget ska märkas.
Det är lätt att leka glad, men att hålla allt inombord är det jobbigaste jag gjort.
Jag är en person som är väldigt öppen och glad av mig..
Men jag känner fan inte ens igen mig själv längre.
Jag kan inte bara sitta hemma, jag gör saker hela tiden och då lurar jag mig själv att allt är bra.
En dag så kommer det lösa sig, jag vet det.
Kanske inte idag eller imorgon, men det kommer bara man försöker.

Hade en riktigt trevlig kväll igår och det måste jag tacka fina vänner för.
Och utan dom, hade jag inte varit nånting.
Blev först lite förfix hos Carro, sen blev det hem till Brakko och sen blev det hem till Käller.
Idag så har jag varit med Fanny, Carro och Marcus. Fanny drog, så är hos dom andra mupparna nu.
Lånar lite internet , bra va? :)
Ska snart hem, duscha och äta.
Sen  får vi se vad kvällen kommer erbjuda! :)
Ha det bra.



Jag & Carro ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0