Längesen:

Hej! Nu va det ett tagsen jag blogga känner ja.
Älskling är hemma nu ju :D så han kom i måndagskväll, så träffa jag honom, va på ferre osv.
Igår så vakna jag upp med världens finaste, så va vi nästan hela dagen.
Så kom en massa skit upp mot kvällen, inte ens värt att dra upp.
Man märker verkligen vilka som är falska och sanna här i världen.
Iaf så va jag med Emelie och Hanna på kvällen och sen en sväng förbi Rahm och Ryssen.
Så sen statiol och käka bullar å godis ;) haha!
Sov med älskling tills idag, så när vi vakna åkte vi ner på stan och jag in på stadshuset och nu är brevet från Bräcke iväg skickat och ska godkännas! :D Jag hoppas verkligen på allt!!
Vill inte stanna kvar här längre. Jäkla skitstad!!
Sen åkte jag och älskling och bada och nu har jag precis ätit.
Ska dra till Emelie, Thessie och Emma nu. Hoppas på en bra kväll!
Jag älskar mina VÄNNER & MIN POJKVÄN!
Men ha det så bra alla. Vi hör mer sen :)
Måste bli bättre på att skriva mer ;O


jag älskar dig, hjärtat mitt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0