Med älskling ;

Hej!
Igår blev det en kväll med att åka bil.
Efter att jag blogga igår så drog jag iväg till Emelie och vi drog till Emma, Thessie & 2 till tjejer.
Sen drog jag upp till Jonas med 4 söta brudar :D Efter det kom det Larra och Jocke upp, då drog jag iväg med Rahm.
Åkte och skjusa folk och tvätta bilen. Träffa även min saknade Amanda Jonsson! Wonderful.
Åkte runt en massa, skjusa hem en väldigt full brud. Haha hoppas hon läser. Så söt! ;)
Efter det sov jag hos älskling. Hade väldiga smärtor inatt, tappa luften och det högg i hela mig.
Vet inte om det kan vara pga min ryggrad som ligger mot lungan? Läskigt.
Sen idag har jag och Timmy bara legar typ, tog en promenad till Coop och köpte götta.
Kika på film, hade pusspaos ;) haha.. sen tog jag en promenad hem , träffa på Thessie, Emma och Simone.
Snacka lite med dom och sen gick jag hem, nu ligger jag och älskling i sängen och imorgon blir det ridning!
UNDERBART! Men drygt bara, vi ska iväg klockan 9 på morgonen. -.-
Men vad gör man inte för sin älskade? :)

Nu ska jag och baby göra lite soppa ;) hörs imorgon.
Bye


lite söta.. hahhahahahahha mongo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0