Med Linnea & Boffen :

Hej!
Drar ett nattinlägg nu. Dagen börja med att jag vakna med älskling.
Vi duscha osv, sen skjusa han hem mig och hann bara innanför dörren så sitter Linnea vid datorn och nördar.
Söt hon är! ;) Iaf så drog vi till Jessika och Carro.
Klippte och färga håret på Carro och sen klippte jag Jessika. Blev nöjd med vad duktig jag är :D
Sen blev det godis och tv-tittning och film. Malin kom också. Asmysig dag/kväll med brudarna.
Nu sitter jag hemma med Boffen och Linnea. Lite musik och skitsnack. (;
Planerar till fredag.. Fyfaaan vad kul det kommer bli! Åh! :D

Nu kommer lite bilder från en dag med mina favorit barn. Moa & Linn!






En bra dag, buspalatsen och en lekpark med dom. Mys! :)
Nu ska vi kika på film och sen kommer älskling förbi. Hörs!
Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0