Natt inlägg:

Hejsan!
Ligger i sängen nu, kikar på film osv. Ska snart sova för imorgon bär det hemåt!
När jag kommer hem ska jag träffa mina ÄKTA vänner. :)

Får bara reda på mer och mer. Fifan falska vänner säger jag.
Och nu ska jag vara jävligt öppen..
Varför springer alla till Timmy och säger allt jag gör?
Det är slut mellan mig och Timmy!!! Och folk kan ju iaf hålla sig till sanningen iaf!
Less på allt som har med Bollnäs att göra. Vill bara flytta och börja om.
Men jag tänker fan inte låta några jävla äckliga personer som inte kan hålla sin jävla käft stängd,
förstöra min sommar. För denna sommar ska bli en av dom bästa.
Och om jag lever livet, är det upp till mig.
Sen vad ni säger om mig, det ska jag ignorera för att jag vet sanningen!

Iaf blev det lite shopping idag. Köpte en tunnika, skor och headset.
Nöjd iaf. :) & jag har haft världens underbaraste dagar med goaste Elin och min pappa.
Och att ha fått umgåts med min bror Kenny, som jag inte gjort på flera år har känts suuper bra!!
Hoppas alla har det bra, för nu ska jag mysa ner mig.

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0