Ojoj :

Hej! ;D
Ligger i Carros säng med Carro och Linnea. Mysigt med brudarna!
Det va grillnatta igår, hade det väldigt trevligt. Åkte karusell å käka pizza osv.
Sen följde Linnea med mig hem, så imorse tog jag en lång promenad till stallet.
Hade en mysig ridtur med min älskling Paris. Sen åkte jag hem till Linnea som satt å åt frukost hos mig ;)
Så söööt vän jag har. Hon går in till mig utan att jag är hemma osv. :D
Iaf så kom Jessika och Carro till oss och vi drog ner å käka osv, sen har vi suttit och snackat massa skit hela kvällen. Jag ÄLSKAR gossip ;) Hihi!
Imorgon blir det frisören med Linnea och sen kommer Elin :D Hon sover hos mig, sen blir det Stockholm på Torsdag!! Fyfan vad jag längtar. Blir åka båt, grönan och mysa med mig älskade pappa. Saknar honom..
Kommer hem på söndag. Blir att blogga ändå, för kommer ha internet då också :)
Snart kommer mitt internet hemma också. Döör snart ;o haha!!
Men nu ska jag kika på lite bloggar och vara social med mina vänner.
Vi höörs! :***



TAGGA TAGGA TAGGA, Eller hur Elin? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0