Regn..

Hej!
Gårdagen va kanon, även fast min kropp skriker utan smärta.
Jag måste göra saker för att kunna glömma hur jag mår.
Känns nästan som att jag springer från problemen men vad ska man göra?
Jag älskar honom, men det funkar inte.. Jag måste ta tag i mig själv och kunna må bra själv innan..
Iaf så var jag med Jessika, Rahm, Basse & Larra. Åkte båt , kika på film sen sov jag hos  Jessika.
Idag så drog jag och Jessika ner till stan osv sen har vi varit ute och cyklat på kungcyklarna.
Träffa lite folk och nyss duscha jag så nu sitter vi vid en varsin dator och käkar chips.
Ska väl hitta på någonting och göra antar jag.
Någon dag i veckan så kommer det ut en frågestund. Det är väl bra ?
Så nu kommer det ut en lite fler bilder från Fredagen och Lördagen.
We looove pictures. (;







JAG ÄLSKAR ER!!!


Kommentarer
Postat av: Elin

JAG ÄLSKAR DIIG ! <3

2011-07-18 @ 23:02:18
URL: http://nattstad,se/Johanssonelin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0