Rubrik..

Jag är glad för att jag har några äkta vänner.
Emelie, Hanna, Jessika, Linnea, Fanny och Elin.. Ni är guld värda!

Ligger och pratar med Jessika i sängen nu och vi ska boka resa till Stockholm.
Den 28 Juli - 31 Juli.
Ska bli skönt att åka ifrån skiten i några dagar, rensa tankarna och träffa min älskade pappa.

Vill berätta något så ni alla förstår..
Jag gjorde slut med Timmy inatt och det gjorde jag för vårat bästa.
Vi bråkar väldigt mycket och det mår ingen bra av.
Vi gav varandra många chanser och nu insåg jag verkligen att det inte funka.
Jag önska verkligen att allt funka som man vela pga mina känslor.
Men vad mer kan man göra när man redan försökt?
Jag älskar honom, men jag klarar inte av detta längre.
Jag kommer sakna honom...

   




Kommentarer
Postat av: sofia

<3

2011-07-17 @ 18:34:56
URL: http://fiiianjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0