Suuurt :

Hej!
Gaalen kväll igår, hade det super skoj!!
Idag så drog jag ner till långnäs vid 2-3 tiden och skulle träna inför brännbolls yran som är imorgon.
Men ingen träna, så jag Emilia, Malin och Anna kasta gris ist ;)
Gick hem, så på stan träffa jag några st. Och när jag kom hem, så städa jag.
Nu ligger jag i Jessikas säng och väntar på att dom ska bli klar. Vi ska ner till k-lund å mysa.
Dra dit folk och kom! :)
Jag har inge internet hemma, så alla vet. Så kommer nog inte bli mkt bloggandes för mig .. :(
Men jag ska försöka låna nåns internet eller låna någon dator.

NU TAGGAR VI FÖR IMORGON!!!!!!!!!!!!!
hahahahaha :D

Nu ska jag iaf sno Jessikas plattång och försöka göra så man ser lite männslig ut :O
Byeee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0