Bra dagar;

Hej!
Ibland känns det som att livet leker och att inget kan stoppa en.
Jag lever och försöker göra det bästa av allt.
Jag älskar mina vänner och min mamma, så mycket ni ställer upp.

Då vi skulle tälta, så va allt lyckat förutom att jag åkte på urinvägsinflamation -.-
Så åkte hem, då käka jag en massa citron. Mums!
Sen sov jag med bästavän Fanny. ♥
Igår så blev det att rida en ny häst så Linnea fick testa mig bebo Paris.
Mysigt, så efter blev det en dusch och sen fix för party!
Kom lite folk till mig, satt ute och hade det allmänt trevligt.
Vid 1-2 börja väl alla å dra (INTE 11 SOM VISSA SÄGER) :)
Idag så vakna jag och då kom Carro till mig och vi va barnvakt en stund.
Sen drog vi ner till k-lund och träffa på en massa folk och stekte på lite.
Nu när jag kom hem, duscha jag och nu sitter jag här och väntar på att mamma ska komma hem så jag kan dra.
Vad bjuder kvällen på? En mysig kväll på k-lund med mysigt folk kanske?
Vi håller tummarna.
Nu ska jag göra lite mat, vi hörs!

Hejdå!


Jag & Ronja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0