Bra väder ;

Hejsan!
Idag så är det ju bra väder, äntligen!
jag vill åka och bada :D Tror ingen annan vill :( haha..
Carro sov med mig inatt, ser ut som vi typ lanat eller nå xD
Chips och coca cola över allt tycker ja. Haha!
Just nu sitter vi ute på min altan och myser på lite, så ska Johan komma hit och träffa oss en stund.
Senare ska jag leka med Ida :DD Skit längesen sen sist, ska bli riktigt kul att träffa henne igen!
Och förhoppningsvis får jag träffa Linnea idag också.
Måste bara berätta att imorse väckte älskling mig vid 6-7 , genom att komma till mig
med en blomma och gav mig några pussar :D fyfan vad söt han är. :D
Men nu ska jag ta och fixa mig lite, så hörs vi säkert mer sen.
Ha det bra, puss & kram!
LIVET LEKER!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0