dagen ;

Vad händer med Bollnäs?
Idag när jag va på stan med Ida, så va det två personer som satt mitt inne i stan och körde yoga?!
Eller nått sånt, jag tror det heter yoga xD
Bästa stället, lätt! eller inte.. Liksom barn som leker brevid i en liten lekpark och bilar som åker bredvid.
Haha illa..
Sen gick jag, Emelie & Thessie vid bonden, så hörde vi någon som sjöng väldigt dåligt..
Så kollar´vi bak, då är det en tjej som cyklar med headset och sjunger för sig själv på cykeln och flinar asmkt.
Sen när vi satt på gräsmattan på bonden, va det en gubbe som kolla som om jag vore dum i huvudet och glodde fett mycket på bara mig :( läääskigt!
Folk kan ju fan inte vara normala XD

Tur att jag, Emelie & Thessie är så normala iaf ;) not.. (;
Jaja, nu ska jag få i mig lite mat, sen ta en promenad till Framnäs och passa barn med flickorna.
Sen kanske det blir båt & ring :D nattbad ;) nice dä!
Måste berätta att jag köpte en liten svart lämplig väska idag.
Lätt värd pengarna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0