;

Godkväll!
Denna dag har varit kanon!
Börja med att jag vakna och drog iväg och dansa och träna på min sång.
Det gick ganska bra, så på Lördag ska jag och Amanda iväg och spela in den :D
Åh, nervöst! Men förhoppningsvis går det också bra!
Efter det åkte jag hem och tvinga i mig en macka, haha.. ;p
Sen kom Fanny & Linnea, vi satt ute ett tag så kom Thessie.
Massa tjejsnack och en massa skratt! Fan vad jag gillar er brudar!
Sen drog vi ner till HG och käka glass och njöt i solen.
Även Ida & Emma kom dit, så efter att Fanny&Thessie dragit,
så åkte jag, Emma, Ida & Linnea iväg och bada, trodde jag aldrig skulle våga.
Men va skit varmt! Hade super skoj och busa på.
Efter det så träffa jag & Linnea Amanda och Fredde.
Så har jag och Linnea busat på en massa med annat folk också.
Känner att detta va en riktigt klassad dag, så mycket skratt!
Imorgon hoppas vi på en bra dag med klassen, tälta med dom bästa osv.

Hörs nog inget imorgon om jag inte bloggar innan jag åker.
Ha det bäääst! :D


Kommentarer
Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

antar att detta var sista inlägget för ikväll, godnatt! (:

2011-06-09 @ 01:51:51
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0