Godmorgon!

Godmorgon på er alla!
Vad händer idag? Hmm, jag vet inte.. Sånt som märks.
Jag ska iaf till Linnea & Boffen, sen hem iaf.
Jag vill bara tat lugnt ikväll tror jag, en hemma kväll med datorn osv.
Det skulle vara riktigt skönt :)
Ta en tid för mig själv och tänka efter hur allt kommer bli i skolan och flytten osv.

Jag har ju valt att flytta till Bräcke och börja läsa att bli frisör,
Men nu har jag IG i matten och då är väldigt svårt att komma in någonstans..
Jag hoppas jag kommer in PRIV, så jag får flytta.
För vem vill inte flytta ifrån våran lilla skit håla?

Nu ska jag och Elin vakna lite, sätta oss ute och mysa lite tills jag får tag i Linnea :)
Ha en riktigt bra dag, alla ni.

Hejdå! :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0